Nu este niciodata o bucurie cand te uiti la o anvelopa sparta. Anvelopele de buna calitate sunt scumpe si asta este primul lucru la care te gandesti. In acest moment, este usor sa ne gandim ca anvelopa este de aruncat, dar in realitate, probabil ca este inca buna datorita tehnologiei de vulcanizare. Reparatiile vulcanizante va pot economisi sute de lei sau chiar mii de lei, conform specialistilor de la vulcanizare Cluj.
- Reparatiile in profunzime
Aceste reparatii implica cel mai grav tip de deteriorare a anvelopelor – atunci cand o anvelopa are o taietura prin cabluri. Reparatiile sectiunii includ armarea peretelui lateral, a fetei si a umerilor. Pentru a efectua aceasta reparatie, zona deteriorata este macinata sau tesita, captusita cu strat nou in interior si umpluta cu cauciuc nou in exteriorul cavitatii. Apoi, un tratament termic de inalta presiune forteaza cauciucul sa intre strans in cavitate pentru a finaliza reparatia.
Rata noastra de succes pentru acest tip de reparatii este de aproximativ 95%. In plus, aceste reparatii ajuta anvelopa sa mai poata fi folosita cel putin un an. Anvelopele cu reparatii de sectiuni nu sunt recomandate pentru aplicatii cu sarcina mare, cum ar fi pe combine, camioane pentru cereale sau pe fronturile incarcatorului. De asemenea, va recomandam sa utilizati etansantul pentru anvelope pentru a va proteja complet impotriva pierderilor de aer.
- Reparatii superficiale
Acest tip de reparatii implica deteriorarea externa a anvelopelor deci nu sunt necesare operatiunile profunde. Exemplele includ taieturi ale peretilor laterali, crapaturi si alte astfel de probleme. Zona deteriorata este tesita si umpluta cu cauciuc nou pe exteriorul cavitatii. Un tratament termic de inalta presiune este aplicat pentru a determina cauciucul sa umple zona. Rata noastra de succes este de peste 99% cu aceasta reparatie cu risc redus si functioneaza cu orice aplicatie.
Decojire
Acest tip de reparatii implica captuseala interioara a anvelopei care, pe masura ce de deface, determina slabirea rezistentei anvelopelor. La fel ca in cazul reparatiilor de sectiuni si puncte, un strat de cauciuc este aplicat pe interiorul anvelopei si un tratament termic de inalta presiune pentru a lega straturile impreuna pentru o reparatie de durata.
Cand este o anvelopa ireparabila?
Chiar daca unele dintre cele mai severe avarii pot fi reparate, nu toate pot fi reparate. Va recomandam ca un vulcanizator experimentat sa inspecteze anvelopa pentru o analiza exacta, dar, ca regula generala, o anvelopa nu poate fi reparata daca taietura este foarte lunga.
Unele vulcanizari sunt mai bune decat altele?
Da. In acelasi mod in care va alegeti mecanicul pe baza reputatiei sale, vulcanizarile pentru anvelope variaza in ceea ce priveste calitatea. Prin urmare, va trebui sa alegi de fiecare data cea mai buna vulcanizare care sa te ajute sa obtii rezultatele dorite si sa iti salvezi anvelopele rapid si eficient cu costuri cat mai avantajoase. Lucreaza de fiecare data cu cei mai buni specialisti din domeniu si vei reusi sa obtii rezultatele potrivite, salvand anvelopele si economisind sume importante de bani.