De ce se tem oamenii de SEO?
În cazul în care sunteți antreprenor sau proprietar de o mică afacere, probabil ați auzit de la toată lumea că ar trebui să învățați SEO (Search Engine Optimization) și să pregătiți o strategie online pentru afacerea dumneavoastră la fel ca aici. La urma urmei, majoritatea oamenilor caută frecvent produse sau servicii pe internet.
Sunteți conștienți de faptul că aveți nevoie de un site web și că este nevoie de puțină muncă pentru ca acesta să apară în motoarele de căutare pe internet. Astfel, investiți ceva timp și energie – eventual externalizați munca – și construiți un site web pentru afacerea dumneavoastră. Posibil să folosiți o temă preconcepută pentru a pune site-ul în funcțiune.
Întâmplător, în ciuda încercărilor dumneavoastră serioase, site-ul nu este suficient de îmbunătățit.
Înțelegeți acest lucru; cu toate acestea, nu ați dori să gestionați toate acele „chestii SEO”. Din tot ce ați auzit, optimizarea pentru motoarele de căutare necesită mult timp, iar tehnicile sunt prea tehnice pentru dumneavoastră. Ați crezut că (SEO) nu asigură rezultate critice. Așa că de ce să vă deranjați cu ea?
Multide proprietari de afaceri se simt astfel. Ei află despre cât de vital este SEO, dar în același timp întârzie să înceapă SEO ei înșiși sau să angajeze o organizație.
Iată câteva fapte care îi fac pe oameni să se teamă de SEO-.
1. Nu există o formulă magică
Dacă credeți că SEO este un elixir magic pentru profit și succes online rapid, veți fi extrem de frustrați și dezamăgiți. Optimizarea motoarelor de căutare este semnificativă pentru productivitatea afacerii dvs., dar va necesita ceva timp și energie serioasă înainte de a vedea un ROI (Return on Investment).
În afaceri, fiecare sistem și cruciadă trebuie să producă un anumit profit, adică un anumit ROI. Dacă există ceva care nu va ajuta la dezvoltarea afacerii dumneavoastră, nu o veți face. Deoarece ROI-ul din SEO întârzie să sosească, numeroși oameni consideră că SEO nu are nicio importanță și, în acest fel, îl îngrămădesc la priorități inferioare.
Cei care sunt noi în SEO vor investi o cantitate considerabilă de timp și de bani în acest domeniu și sunt frustrați în mod regulat de absența rezultatelor. Acest lucru îi face pe mulți proprietari de afaceri să ezite să înceapă o campanie SEO și să se țină de ea pe termen lung .
Trebuie să înțeleagă că rezultatele vor veni pe termen lung dacă strategia este planificată și executată bine. Pur și simplu nu vor veni imediat. Optimizarea pentru motoarele de căutare este o tehnică importantă pentru afacerea proprie și nu ar trebui să fie neglijată. Aveți răbdare și căutați strategii și procese logice, nu magice.
2. Este nevoie de prea mult timp
Cei noi în SEO își imaginează că acest tip de strategie de marketing online este o strategie destul de complexă, iar procesul include mulți pași și părți. Deși există o tonă de componente de luat în considerare în timp ce vă îmbunătățiți site-ul, acestea nu ar trebui să fie făcute în totalitate în același timp.
La fel ca la punctele #1 de mai sus, cei noi în SEO ezită frecvent să înceapă o strategie SEO costisitoare și plictisitoare atunci când se creează impresia că toată munca și timpul investit este în zadar. Încă o dată, aveți răbdare.
Există mai multe alternative pentru proprietarii de afaceri ocupați în gestionarea SEO. Alegerea principală este de a preda toate sarcinile și obligațiile SEO unei agenții de marketing digital. Atunci când, în esență, nu aveți suficient timp pentru a o face fără ajutorul altcuiva, evident, puteți desemna o organizație SEO pentru întreaga procedură. În acest sens, vă puteți investi timpul și energia în menținerea afacerii dvs. în timp ce organizația se ocupă de campaniile online.
Cealaltă alegere este să vă ocupați singur de SEO. Încercați să nu începeți prin a încerca să faceți totul, decât să o faceți pas cu pas. Veți economisi bani și veți învăța mai multe despre SEO; cu toate acestea, va trebui să investiți foarte mult timp în tot acest timp.
3. Optimizarea pentru motoarele de căutare SEO este prea tehnică.
Numeroși proprietari de afaceri noi în domeniul SEO au această idee că SEO este un proces tehnic, complicat, care este realizat de un designer web sau de un „geniu al calculatoarelor”. Aceștia se simt prea puțin calificați pentru a executa SEO sau chiar să se străduiască să o învețe.
Multe componente ale SEO pot fi realizate de oricine. Nu este nevoie să aveți o diplomă de informatician pentru a efectua activități SEO. O persoană cu cunoștințe de bază în domeniul calculatoarelor poate efectua cu ușurință unele dintre aceste activități. SEO de bază este orice, dar nu este deloc dificil de învățat și necesită doar câteva ore de învățare. În momentul în care organizația dvs. este tânără și sunteți nou în SEO, cel mai bine este să vă concentrați doar pe executarea câtorva componente și strategii SEO cheie de bază.
Există și numeroase părți tehnice și multe întreprinderi mici sunt îngrijorate de faptul că agențiile de marketing digital vor încerca să le copleșească cu o cantitate imensă de termeni digitali și afirmații ciudate. Încercați să nu lăsați acest lucru să vă streseze, pur și simplu clarificați-vă preocupările și puneți o mulțime de întrebări, iar o agenție bună vă va ghida prin toate aspectele procedurii.
5. Complexitatea SEO.
Veți fi puțin surprins dacă cineva vă va spune că există peste 200 de factori pe care Google îi analizează atunci când clasifică un site web. Cum poate cineva să abordeze toți acești factori?
Această complexitate a SEO este suficientă pentru a-i speria pe proprietarii de afaceri care ar prefera să nu-și piardă timpul și energia pentru a gestiona totul. Sau, pe de altă parte, aceștia pot merge în direcția opusă și pot începe să se concentreze pe un singur factor de clasificare. Unii antreprenori sau proprietari de afaceri se mulțumesc să afle despre SEO și să implementeze câteva activități SEO fundamentale pentru site-urile lor. Acesta este un început; cu toate acestea, puterea și capacitatea deplină a SEO nu vor fi niciodată realizate complet.
Optimizarea pentru motoarele de căutare necesită timp, bani și eforturi sincere. Spaimele că SEO este excesiv de tehnic, complex și gadget sunt iluzii comune în rândul persoanelor nou-venite în SEO. Cu cât înveți mai mult despre SEO pe cont propriu, vei fi mai confortabil și mai încrezător în a face propriul SEO sau în a lucra îndeaproape cu orice agenție de marketing digital.